November 14, 2023
Wazdan, den innovativa spelleverantören, är inställd på att fördjupa spelare i den festliga andan med sin nätverkskampanj med jultema, Xmas Drop. Pågår från 27 november till 26 december, och markerar den tredje och sista nätverkskampanjen från leverantörens serie för slutet av detta år, efter tidigare framgångar Mystery Fall och HalloWIN Drop.
Xmas Drop använder Wazdans prisbelönta Mystery Drop™-kampanjverktyg, känt för sina engagemangshöjande möjligheter och för att ge exceptionella resultat sedan debuten. Kampanjen har en otrolig prispott på €2 500 000, helt täckt av leverantören.
Alla Wazdans slots ska vara involverade i nätverkskampanjen, inklusive toppspelare som 9 Coins™, 12 Coins™, Power of Sun™: Svarog, Hot Slot™: 777 Coins och Hot Slot™: 777 Cash Out.
Dessutom har leverantören skapat versioner med jultema av sina mest populära slots specifikt för detta tillfälle, inklusive 15 Coins™ Xmas Edition, 16 Coins™ Xmas Edition, Mighty Wild™: Panther Xmas Edition, Mighty Symbols™: Crowns Xmas Edition och mer .
Med ett övergripande vintertema är Xmas Drop inställd på att engagera och entusiasmera fler spelare än någonsin tidigare, och ge operatörerna den bästa kampanjen för säsongen igen.
Andrzej Hyla, Chief Commercial Officer på Wazdan, sa: "Vi förbereder oss för en trevlig tid denna jul med vår Xmas Drop-nätverkskampanj, som erbjuder en fantastisk prispott på €2 500 000 och ökade engagemang för operatörer.
"Våra tidigare kampanjer har haft otroliga framgångar under det senaste året, och vi är övertygade om att detta inte kommer att bli annorlunda när spelare fördjupar sig i festligheterna. Vi kan inte vänta på att se vem som packar upp presenter från vår prispott i december!"
Viktor Johansson, en dynamisk 25-årig svensk, kombinerar skickligt sin fascination för onlinecasinon med sin expertis inom svensk lokalisering, och skapar underhållande casinoguider skräddarsydda för den svenska marknaden.