Svenska
SlotsRank
  • Guider
  • Programvaror
  • Teman
  • Enheter
  • Slots med riktiga pengar
  • Nyheter
  • Funktioner
Menu
Slots
Svenska

Vad gör du och vem kontaktar du om du har betalningsproblem hos ett online casino?

Nyheter

2020-05-11

Det första du måste komma ihåg om du har ett betalningsproblem på ett online casino är inte att få panik. Håll dig lugn och tänk inte automatiskt att det värsta händer. Problemet kan vara tekniskt eller kontor, och sådana saker händer då och då. Det första du behöver göra är att förstå om du har väntat på rätt tid innan du uttryckte din oro. De flesta onlinespelwebbplatser anger antalet arbetsdagar som ditt uttag eller betalning bör ta. De förvarar vanligtvis denna information i deras vanliga frågor så att du vet vad du kan förvänta dig. Vidta inga åtgärder för att lösa ett betalningsproblem om du inte har väntat på den rekommenderade tiden först. Till exempel, gör ingenting förrän den sjätte dagen om den normala väntetiden för uttagshantering är två till fem arbetsdagar. Betalningar som du lägger in på ditt konto kan också få en försening. Återigen bör du se till att du ligger utanför det normala tidsintervallet för betalningsbearbetning. Annars kanske du hoppar pistolen när det inte är nödvändigt. Kundtjänst är alltid den första platsen du bör gå om du har problem med en betalning som du skulle få från ett online casino. Webbplatsen kommer sannolikt att publicera det nummer du kan ringa om du behöver lämna en fråga eller ett problem. Skriv bara till e-postadressen eller ring numret och meddela personen om problemet. Kundtjänstavdelningen ska kunna lösa situationen för dig. De bör ha en process genom vilken de kan spåra din transaktion. De borde kunna berätta när de skickade din betalning och när du kan förvänta dig att få din betalning. När du har pratat med kunden kan du kontakta din bank eller kortinnehavare för att ta reda på om en ny transaktion väntar. Till exempel kan din bank kunna se några fonder som gör sig redo att komma igenom för dig. De kan lägga ditt sinne på bekvämlighet när det gäller transaktionen. Om kundservice inte löser din situation kan du ta ditt klagomål till nästa nivå och försöka kontakta administratörer eller handledare. Om det inte fungerar kan du behöva kontakta en advokat. Dessutom kan du skriva en negativ recension eller rapportera kasinot till tidningarna. Du kan använda samma lösningar för att kasinot inte betalar en jackpot. Nyckeln är att undersöka kasinot innan du engagerar dig i det. Vissa kasinon har en negativ historia eftersom de inte betalar sina kunder. Se till att det inte har en lång historik med utebliven betalning innan du börjar spela där. Kontrollera att en ansedd myndighet övervakar sin verksamhet. En styrande myndighet kanske kan kliva in även om någon annan inte kan. Om du gör alla dessa saker har du en god chans att få alla dina betalningar och samla dina vinster.

Vad gör du och vem kontaktar du om du har betalningsproblem hos ett online casino?

Casinokampanj

Senaste slotsnyheter 2021

2021-02-11

Cassavas framgångshistoria

CassavaRead more
Handla om
Disclaimer
Nyheter
För spelare
© SlotsRank 2021